Szkoda - spróbuje sam dojść co jest z tym zawieszeniem nie tak. Jak coś się zmieni w kwestii spotkań w Kielcach. Dajcie znać.
Mocniejsze sprzęgło do 110KM po tuningu do 135KM...
Zwiń
X
-
Mocniejsze sprzęgło do 110KM po tuningu do 135KM...
Witam.
Kończy sie chyba sprzęgło. Przebieg 80 tys. km, chip zrobiony przy 2tys km.
Kilka razy przez te 3 lata zaśmierdziało, a kiedyś mimo wrzucenia na luz hamował sinikiem prawie do 0 km/h.
Ostatnio sprzęgło bardzo stwardniało. Działa dobrze (nic nie bije, wyje, rzęzi) tylko żonę boli noga od wciskania - czuć znaczącą różnicę.
I pytanie: jeżeli diagnostyka potwierdzi konieczność wymiany to czy można po prostu włożyć sprzęgło od seryjnej 130KM Octavii? Czy jest mocniejsze i czy jest takie samo wymiarami?
A może wystarczy mocniejszy docisk?
Porada mile widziana!
-
-
...nie 130 ma duzo wieksze sprzeglo, nie podejdzie do twojej skrzyni.Zamieszczone przez karpecikI pytanie: jeżeli diagnostyka potwierdzi konieczność wymiany to czy można po prostu włożyć sprzęgło od seryjnej 130KM Octavii? Czy jest mocniejsze i czy jest takie samo wymiarami?
Masz dwie mozliwosci zalozyc takie samo nowe lub przejsc na jednomas( G60, Vr6).
Bylo juz omawiane na forum, skozystaj z SZUKAJKI.
Darek
Komentarz
-
-
Nie sądzę,aby po 80 kkm.padło sprzęgło.Zakładam,oczywiście,że nie jeździłeś z wciśniętym pedałem.Moje po chipowaniu rozpadło się dopiero po 200.kkm.Może powinieneś poszukać usterki w sterowaniu,może pedał zatarł się na wałku?
Jeśli okaże się,że niestety musisz wymienić(oby nie)nie zakładaj jednomasowego.Założyli mi takie(po prostu nie wiedziałem jaka jest różnica) przy 200 kkm.Valeo.Teraz mam 213 kkm.i w czwartek wkładam sachsa z dwumasem.Na tamtym silnik rzuca się po komorze,drgania przenoszą się na całe auto.Odnoszę wrażenie,że silnik z nadwoziem połączony jest na sztywno,bez poduszek.Ogólnie do niczego.Masz na miejscu kol.dobrygrześwawa,to się skonsultuj.Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.
Komentarz
-
-
80 tys km w 3 lata, co daje zaledwie 25kkm rocznie. Zgaduje wiec, ze wiekszosc po miescie.
Jesli tak, to w sumie nic nadzwyczajnego, ze juz jest twarde.
Jesli wymiana, to IMO na serie. Dwumas nie przez przypadek montuje sie w TDI. Jednomas dobry jest dla "wyczynowców", ktorzy walczą o moc bez kompromisów.
Przy zywklym chiptuningu seryjne sprzeglo daje rade bezproblemowo.
Co najwyzej mozesz podjechac do tunera i sprawdzic przebieg momentu - jesli jest troche za duzo Nm w dolnej partii obrotowej, to mozna wykres wyplascic dla swietego spokoju.TDI 205PS
Komentarz
-
-
lec
a czy cos dolega temu sprzeglu poza tym ze jest twarde ? bo jakos nie moge doczytac...
tez mam twarde i jest to tylko kwestia przyzwyczajenia..... za to 400Nm nie jest dla niego problemem
Komentarz
-
Kiedys gdzies czytalem, ze jednomas przenosi duzo wieksze drgania na bude, no i komfort jezdzenia spada.Zamieszczone przez leca czy cos dolega temu sprzeglu poza tym ze jest twarde ? bo jakos nie moge doczytac...
tez mam twarde i jest to tylko kwestia przyzwyczajenia..... za to 400Nm nie jest dla niego problemem
Dla mnie ciezko chodzace sprzeglo odpada, ze wzgledu na kontuzje kolana. Wiec nie kazdy sie przyzwyczai :wink:
Cos tam kiedys slyszalem o sprzegle z 1.8T do tdi testowal to ktos moze ? :roll:
Komentarz
-
-
Nic mu nie dolega. Nie ślizga się. Jest tylko dosyć twarde. Jadę jutro do serwisu, ocenimy czy warto go rozbierać czy nie. Ale skoro żonę boli noga od wciskania to chyba jest za twarde.Zamieszczone przez leca czy cos dolega temu sprzeglu poza tym ze jest twarde ? bo jakos nie moge doczytac...
tez mam twarde i jest to tylko kwestia przyzwyczajenia..... za to 400Nm nie jest dla niego problemem
Może jest gdzies w instrukcji jaka powinna być maksymalna siła do naciśnięcia sprzegła do oporu?
Poszukajcie, jak możecie bo czeka mnie jutro wydatek 360 zł za wymianę sprzęgła - nawet jak nic nie wymienią. Choć ja uważam, że docisk sie kończy.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez blechermam pytanie.na wszystkich biegach po gwałtownym wciśnięciu gazu najpierw skaczą obroty po chwili spadają i auto się rozpędza.jakbym jechał automatem. do tego pedał sprzęgła jest dość twardy. padło sprzęgło?
Jak płyn ok, to niestety zabite sprzęgłowww.soft-car.pl
www.chiptuning-gdansk.pl
- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Wyłączanie DPF
- Hamownia Obciążeniowa
Komentarz
-
-
jeden zrobi na jednej tarczy 300 tyś. drugi 100 tyś. według mnie niema na to rady kierowca jest tylko kierowcą trasa jest tylko trasą i na to niema rady i nie ma powtarzalnych problemów trzeba byłoby w to wgłębić bardziej jednostkowo żeby wystawić na ten temat opinię czy jakąś radę ale według mnie coś się dzieje z łożyskiem na wałku sprzegłowym
[ Dodano: Pią 25 Sty, 08 01:18 ]
jeden zrobi na jednej tarczy 300 tyś. drugi 100 tyś. według mnie niema na to rady kierowca jest tylko kierowcą trasa jest tylko trasą i na to niema rady i nie ma powtarzalnych problemów trzeba byłoby w to wgłębić bardziej jednostkowo żeby wystawić na ten temat opinię czy jakąś radę
Komentarz
-
-
juz sam nie wiem bo np. na jedynce jak dam w pedzel to kola miela i to strasznie. jak jade normalnie i np chce wyprzedzic (gwaltowniej wciskam pedal)to czuje sie jakbym jechal automatem, obroty wskakuja wyzej niz powinny, slychac" wycie silnika"i auto zaczyna przyspieszac, po czym obroty spadaja na odpowiednia w danej chwili wartosc. ponowne gwaltowniejsze wcisniecie gazu powoduje to samo. chyba tylko na jedynce tak nie jest.
[ Dodano: Pią 25 Sty, 08 17:35 ]
juz sam nie wiem bo np. na jedynce jak dam w pedzel to kola miela i to strasznie. jak jade normalnie i np chce wyprzedzic (gwaltowniej wciskam pedal)to czuje sie jakbym jechal automatem, obroty wskakuja wyzej niz powinny, slychac" wycie silnika"i auto zaczyna przyspieszac, po czym obroty spadaja na odpowiednia w danej chwili wartosc. ponowne gwaltowniejsze wcisniecie gazu powoduje to samo. chyba tylko na jedynce tak nie jest.
_________________Blecher
Komentarz
-

Komentarz