Szkoda - spróbuje sam dojść co jest z tym zawieszeniem nie tak. Jak coś się zmieni w kwestii spotkań w Kielcach. Dajcie znać.
Mocniejsze sprzęgło do 110KM po tuningu do 135KM...
Zwiń
X
-
Mocniejsze sprzęgło do 110KM po tuningu do 135KM...
Witam.
Kończy sie chyba sprzęgło. Przebieg 80 tys. km, chip zrobiony przy 2tys km.
Kilka razy przez te 3 lata zaśmierdziało, a kiedyś mimo wrzucenia na luz hamował sinikiem prawie do 0 km/h.
Ostatnio sprzęgło bardzo stwardniało. Działa dobrze (nic nie bije, wyje, rzęzi) tylko żonę boli noga od wciskania - czuć znaczącą różnicę.
I pytanie: jeżeli diagnostyka potwierdzi konieczność wymiany to czy można po prostu włożyć sprzęgło od seryjnej 130KM Octavii? Czy jest mocniejsze i czy jest takie samo wymiarami?
A może wystarczy mocniejszy docisk?
Porada mile widziana!
-
-
Zamieszczone przez karpecikI pytanie: jeżeli diagnostyka potwierdzi konieczność wymiany to czy można po prostu włożyć sprzęgło od seryjnej 130KM Octavii? Czy jest mocniejsze i czy jest takie samo wymiarami?
Masz dwie mozliwosci zalozyc takie samo nowe lub przejsc na jednomas( G60, Vr6).
Bylo juz omawiane na forum, skozystaj z SZUKAJKI.
Darek
Komentarz
-
-
Nie sądzę,aby po 80 kkm.padło sprzęgło.Zakładam,oczywiście,że nie jeździłeś z wciśniętym pedałem.Moje po chipowaniu rozpadło się dopiero po 200.kkm.Może powinieneś poszukać usterki w sterowaniu,może pedał zatarł się na wałku?
Jeśli okaże się,że niestety musisz wymienić(oby nie)nie zakładaj jednomasowego.Założyli mi takie(po prostu nie wiedziałem jaka jest różnica) przy 200 kkm.Valeo.Teraz mam 213 kkm.i w czwartek wkładam sachsa z dwumasem.Na tamtym silnik rzuca się po komorze,drgania przenoszą się na całe auto.Odnoszę wrażenie,że silnik z nadwoziem połączony jest na sztywno,bez poduszek.Ogólnie do niczego.Masz na miejscu kol.dobrygrześwawa,to się skonsultuj.Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.
Komentarz
-
-
80 tys km w 3 lata, co daje zaledwie 25kkm rocznie. Zgaduje wiec, ze wiekszosc po miescie.
Jesli tak, to w sumie nic nadzwyczajnego, ze juz jest twarde.
Jesli wymiana, to IMO na serie. Dwumas nie przez przypadek montuje sie w TDI. Jednomas dobry jest dla "wyczynowców", ktorzy walczą o moc bez kompromisów.
Przy zywklym chiptuningu seryjne sprzeglo daje rade bezproblemowo.
Co najwyzej mozesz podjechac do tunera i sprawdzic przebieg momentu - jesli jest troche za duzo Nm w dolnej partii obrotowej, to mozna wykres wyplascic dla swietego spokoju.TDI 205PS
Komentarz
-
-
lec
a czy cos dolega temu sprzeglu poza tym ze jest twarde ? bo jakos nie moge doczytac...
tez mam twarde i jest to tylko kwestia przyzwyczajenia..... za to 400Nm nie jest dla niego problemem
Komentarz
-
Zamieszczone przez leca czy cos dolega temu sprzeglu poza tym ze jest twarde ? bo jakos nie moge doczytac...
tez mam twarde i jest to tylko kwestia przyzwyczajenia..... za to 400Nm nie jest dla niego problemem
Dla mnie ciezko chodzace sprzeglo odpada, ze wzgledu na kontuzje kolana. Wiec nie kazdy sie przyzwyczai :wink:
Cos tam kiedys slyszalem o sprzegle z 1.8T do tdi testowal to ktos moze ? :roll:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leca czy cos dolega temu sprzeglu poza tym ze jest twarde ? bo jakos nie moge doczytac...
tez mam twarde i jest to tylko kwestia przyzwyczajenia..... za to 400Nm nie jest dla niego problemem
Może jest gdzies w instrukcji jaka powinna być maksymalna siła do naciśnięcia sprzegła do oporu?
Poszukajcie, jak możecie bo czeka mnie jutro wydatek 360 zł za wymianę sprzęgła - nawet jak nic nie wymienią. Choć ja uważam, że docisk sie kończy.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez blechermam pytanie.na wszystkich biegach po gwałtownym wciśnięciu gazu najpierw skaczą obroty po chwili spadają i auto się rozpędza.jakbym jechał automatem. do tego pedał sprzęgła jest dość twardy. padło sprzęgło?
Jak płyn ok, to niestety zabite sprzęgłowww.soft-car.pl
www.chiptuning-gdansk.pl
- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Wyłączanie DPF
- Hamownia Obciążeniowa
Komentarz
-
-
jeden zrobi na jednej tarczy 300 tyś. drugi 100 tyś. według mnie niema na to rady kierowca jest tylko kierowcą trasa jest tylko trasą i na to niema rady i nie ma powtarzalnych problemów trzeba byłoby w to wgłębić bardziej jednostkowo żeby wystawić na ten temat opinię czy jakąś radę ale według mnie coś się dzieje z łożyskiem na wałku sprzegłowym
[ Dodano: Pią 25 Sty, 08 01:18 ]
jeden zrobi na jednej tarczy 300 tyś. drugi 100 tyś. według mnie niema na to rady kierowca jest tylko kierowcą trasa jest tylko trasą i na to niema rady i nie ma powtarzalnych problemów trzeba byłoby w to wgłębić bardziej jednostkowo żeby wystawić na ten temat opinię czy jakąś radę
Komentarz
-
-
juz sam nie wiem bo np. na jedynce jak dam w pedzel to kola miela i to strasznie. jak jade normalnie i np chce wyprzedzic (gwaltowniej wciskam pedal)to czuje sie jakbym jechal automatem, obroty wskakuja wyzej niz powinny, slychac" wycie silnika"i auto zaczyna przyspieszac, po czym obroty spadaja na odpowiednia w danej chwili wartosc. ponowne gwaltowniejsze wcisniecie gazu powoduje to samo. chyba tylko na jedynce tak nie jest.
[ Dodano: Pią 25 Sty, 08 17:35 ]
juz sam nie wiem bo np. na jedynce jak dam w pedzel to kola miela i to strasznie. jak jade normalnie i np chce wyprzedzic (gwaltowniej wciskam pedal)to czuje sie jakbym jechal automatem, obroty wskakuja wyzej niz powinny, slychac" wycie silnika"i auto zaczyna przyspieszac, po czym obroty spadaja na odpowiednia w danej chwili wartosc. ponowne gwaltowniejsze wcisniecie gazu powoduje to samo. chyba tylko na jedynce tak nie jest.
_________________Blecher
Komentarz
-
Komentarz